מה כדאי לכלול בסרט תדמית לחברה שלך?

איזה יופי, העסק שלכם רץ, מתקדם, מתפתח, כבר יש לכם אתר, דף פייסבוק, עובדים, הכל עובד כמו שצריך, כעת הגיע הרגע להרים עוד יותר את רמת החברה ולהפיק סרט תדמית. סרט תדמית יכול להראות את כל מה שטוב בחברה שלכם, באמצעותו אתם יכולים לשדר לקהל לקוחותיכם את מי שאתם, את מה שאתם נותנים ומה אופי החברה. 

איך מפיקים סרט תדמית

אם בעבר היה נדרש בשביל להפיק סרט תדמית לחברה להשקיע כספים רבים והדבר היה שמור אך ורק לחברות הגדולות ביותר, כיום כמעט כל עסק קטן יכול להרשות לעצמו להפיק סרטון לעסק שלו. אנחנו רואים הרבה עצמאיים שכבר עשו את הצעד הזה. הסרטון כמובן מוסיף הרבה מקצועיות, צבע, חיות לחברה שלכם, כי כאשר צופים בסרטון שמסביר על החברה שלכם, על השירות שאתם נותנים, רואים את בעל העסק, מבינים הרבה יותר איזה עסק זה ומי הוא זה שנותן את השירות. אפשר כמובן להפיק את הסרטון בהמון דרכים, חשוב שתבינו קודם עם עצמכם מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע, האם זה הולך להיות סרטון שילווה את החברה לאורך שנים רבות או שזה הולך להיות רק לשנה הקרובה, תנסו להבין האם אתם מעדיפים שהסרטון יצולם באולפן, יצולם במשרדי העסק או שיצולם בחוץ, בטבע.

מה חשוב שיהיה בסרט

אז לאחר שהבנתם מה התקציב, הבנתם איפה אתם רוצים לצלם את הסרט, כעת נסו להבין מה חשוב לכם שיהיה בסרטון. חישבו איזה מסר אתם מעוניינים להעביר דרך הסרטון, האם אתם רוצים סרטון ארוך או קצר. אנו ממליצים לכם להכניס לסרטון את העובדים שלכם, שייראו כמה כיף ונעים לעבוד אצלכם, ככה שכל אחד ירצה לעבוד אצלכם. שלבו בתוך הסרטון צילומים של לקוחות מוכרים, הביאו סיפורי הצלחה, כך שתראו דרכם את המקצועיות, את האיכות ואת דרגת השירות הגבוהה שאתם נותנים בחברה שלכם. הכי חשוב תתייעצו עם אנשים מקצועיים בתחום, הבינו דרכם איך כדאי שייראה הסרטון, הבינו לגבי זוויות צילום ותיראו איך אתם מפיקים את הסרטון המקצועי ביותר.

Uncategorized מאמרים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טונרים למדפסות – למה הם משמשים?
בעזרת טונרים למדפסות ניתן להטמיע טקסט או תמונה על גבי נייר. טונרים הם בעצם ראשי הדיו של מדפסות הלייזר...
קרא עוד »
דצמ 14, 2020
מדריך מקיף למסע לקוח וכיצד זה משפיע על שימור לקוח?
מסע הלקוח הוא המפתח להצלחה בכל עסק. הסיבה לכך היא שהיא מאפשרת לעסקים לשמור על לקוחותיהם מרוצים,...
קרא עוד »
אפר 20, 2023
פיתוח אפליקציות לאייפון
אחת הנקודות החשובות בתהליך פיתוח אפליקציות היא בחירת הפלטפורמה אליה תעלה האפליקציה. האם היא תתאים...
קרא עוד »
נוב 03, 2021